TAROTKUCKÓ
TAROTKUCKÓ
Tartalom
Home
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Kapcsolat
 
Asztrológia
 
A hét kártyája
 
A Tarot lapjai
 
Rider-Waite tarot
 
A Crowley tarot
 
Marseilles Tarot
 
Symbolon
 
Lenormand kártya
 
Kirakások
 
Különlegességek
 

 banner

 
US Games

  

 

 

 
Esoterikshopping

 

 
Soter

 

 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Ismertető

Symbolon - az emlékezés játéka


Az emlékezés játéka : emlékeztet, vagyis felidéz benned valamit. Visszaadja elveszettnek hitt emlékeidet. A muzsikához hasonlóan a képeknek is sajátos emlékeztető erejük van, amely messze meghaladja az írott szó lehetőségeit. A képek közvetlenül lépnek kapcsolatba a lélekkel, megérintik és elvezetnek a kérdéshez:  ki lakik bennem ? A lapok mindíg emlékeztetni akarnak valamire - valamire, amihez a kérdezőnek köze van, ami őbenne zajlik. A játék iránya egyértelmű. kívülről belülre vezet. A kártyalapok segédeszközök, amely által felidézhetjük, lelkünk mélyéről kiemelhetjük emlékeinket.  

Ennél a játéknál minden olyan kérdés értelmetlen, ami vagy a jövőre, vagy a külvilágra vonatkozik ( mikor találkozom a nagy Ő-vel?, meg fogom-e nyerni a pert? stb ) Próbáljuk meg a kérdéseinket úgy újraformálni, hogy az a saját bensőnkre vonatkozzon:                          Melyik szerepszemélyiségem akadályoz abban, hogy alkalmas társat találjak? Mi a valódi belső oka a pernek? Látható, hogy az ekként megfogalmazott kérdések már egyedül csak a kérdezőre vonatkoznak, és a válaszok is csak róla fognak szólni - és éppen ez a lényeg: saját magát fogja megismerni!  Mert minél otthonosabbak vagyunk lelkünk tájain, annál biztosabban érezzük magunkat! Mert a lélek birodalmában tájakat találunk: hegyeket, tengereket, völgyeket és városokat. Nincsenek igenek és nemek, jók és rosszak. Vagy tudomást veszünk a lelkünk végtelenségéről, vagy nem!

A Symbolon olyan szó, amely egyidejűleg jelent tárgyat és tevékenységet. Olyan tárgyat, amely egykor kettétört, és részei szétszóródtak a világban. Tevékenységként pedig azt jelöli, mikor az elveszett részeket, részünket keressük. A részek egyesülésével válik a tárgy egésszé - symbolonná ismét. Ebben az értelemben a játék is a hiányzó rész, a symbolon keresését jelenti. 

A lapok egyúttal szimbólumokat is ábrázolnak: mindegyik valami mögöttes tartalomra, valamilyen mélyebben megtalálható dologra akarja felhívni a figyelmet. A szimbólumok csak akkor tudnak emlékeztetni, ha jelentésüket a kérdező igyekszik is megérteni. 

A játék két alapvető módja:

- emlékeztető játékként

- asztrológiai vonatkozású emlékeztető játékként

 

Ajánlott irodalom: - P. Orban, Ingrid Zinnel, Thea Weller : Symbolon ( Bioenergetic Kiadó )

                                - Peter Orban: Az asztrológia tankönyve ( Bioengergetic Kiadó )

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tartalom

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!